Ba
    Jag Studerar Management med IT på södertörns högskola. Jag ska nu läsa andra året. I programmet ingår två olika kurser (informatik och Företagsekonomi). Jag läste Informatik A i hösten av 2019 och hade problem med Majoriteten av de olika uppgifterna som man behövde utföra. Däremot under våren gick vi över till Fek A och där har jag klarat varenda kurs förutom en 1.5 seminarie uppgift. Kan då skolan säga nej när jag nu ska söka till Fek B då jag inte klarade Informatiken i Höstas?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej!
    du ställer en fråga som vi på FRåGA SYV tyvärr inte kan svara på. Just den specifika frågan måste du få svar på - från de utbildningsansvariga på ditt program. Prata med studievägledare på din institution.
    Bästa hälsningar
    och Lycka till!
    ANNA