Salma

    Jag valde tre gymnasium i följd, men nu har jag ångrat mig och vill byta. Men problemet är att det är redan den 19:de februari och valet är redan stängd. Vad behöver jag göra eftersom jag behöver verkligen byta till andra gymnasium!

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Om valperioden är slut i din delen av Sverige kan du byta under omvalsperioden som ligger senare på våren.