Ibtisam
    Jag går Naturlinje år 2 , vill byta till Ekonomi och göra om läsåret 2 .vilka är bästa möjligheter för mig . Några jag känner säger att det är synd o förlora ett år. Men jag blev trött på matte som är svårt i Naturprogrammet och även kemi och fysik . Hur gör jag?
    Tack

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det är mottagande skola som bedömer om de kan ta emot dig trots att du saknar vissa kurser från Ekonomiprogrammet. Jag kan dessvärre inte bedöma det. Men kontakta skolan/programmet så fort som möjligt och ställ frågan om det är möjligt. /Lena, Syv