Marina
    Jag ansökte mig till hantverkslinjen på Praktiska, men har nu ångrat mig och vill byta till musik på IT gymnasiet istället. Skolan början imorgon, har jag chans att kunna byta?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det du får göra är att kontakta skolan och se om det finns plats helt enkelt -finns det plats och dom kan ta emot dig så skriver du ut dig från din första skola - svårare än så är det inte. Skulle det inte finnas plats så får du fråga om du kan stå som reserv - då kanske du kommer in senare men dessvärre inte med någon garanti. /Lena, Syv