Jennie
    Hej!
    Jag har är nöjd med det gymnasium jag har valt, men jag skulle vilja byta mitt idrottsval till ett annat men jag vet inte om det går innan gymnasiet har börjat.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Sara,

    just den frågan finns det inte något generellt svar på utan du måste söka svar hos SYV på din skola eller hos personal som jobbar på just ditt gymnasieantagningskansli. Det finns många olika gymnasieantagningskanslier och vilket du tillhör beror på vilken kommun du är folkbokförd i.
    Om du inte har kontaktuppgifter till ditt gymnasieantagningskansli, återkom med uppgift i vilken kommun du är folkbokförd - så ger vi dig kontaktuppgifterna. Kontakta annars SYV på din skola.