Josh
    Hej! Jag undrar om man till exempel byter både linje och skola men känner att det inte var något bra byte och gärna skulle vilja byta tillbaka till sitt program/skola, finns den möjligheten då?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Pedro

    svar på din fråga beror på om det fortfarande finns pIats på din "gamIa skoIa!". Du får fråga rektor på din gamIa skoIa.

    Det är inte förbjudet att byta fram-tillbaka hur många gånger som helst, men om ingen plats finns, då kan man tyvärr inte byta.

    Hälsningar & lycka till!

    Mikael SYV