en

    Hej! jag går första året i gymnasiet och har fått F i en kurs. Jag undrar om jag vid prövningstillfället ändå kan få högsta betyg dvs A?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej, vid ett prövningstillfälle får man det betyget som motsvarar kunskaperna - finns inga bestämmelser om att man ej skulle få A (om kunskaperna motsvarar den nivån)!