Julia
    Jag har redan gått stylist linjen och fick ig i engelska. Och nu undrar jag om jag kan börja på frisör linjen och läsa upp mitt ig?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, tyvärr så kan man inte gå gymnasiet en andra gång. Om du vill läsa upp kurser som du har IG i från gymnasiet så kan ett alternativ vara att vända sig till Komvux i din hemkommun där du kan komplettera olika gymnasiekurser. /Lena, Syv