elina
    Hej, Jag ska söka natur på en skola i min stad. men Jag vill också gå på en skola som ligger 2 eller 3 timmar härifrån för deras profil/inriktning. Kan man inte gå på skolan hemma och vara med på profildagarna osv på skolan långt borta? eller är det helt omöjligt att kunna komplettera med två skolor..

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre är det nog svårt eftersom det är bara en skola som får skolpengen - den går inte att dela på tyvärr. /Lena, Syv