Henzar
    Hej
    jag har inte hunnit att ge in mitt papper som jag har skrivit under till syv än kan jag ge den till henna på måndag eller är de försent?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det brukar vara viktigast att du gjort ditt val och bekräftat ordentligt. Jag är dock osäker på vad ni har fått för instruktioner och vilka datum som gäller eftersom du inte skriver var du bor men lämna in din kvittens så fort som möjligt till din Syv så hoppas vi det inte är försent för hen att kvittera den. Annars så bör detta lösa sig i omvalet. /Lena, Syv