Shawon
    Hej jag ska välja gymnasium i år och jag undrar om man kan komma in på teknik tekniken tekniken poäng?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom antagningspoängen på olika program och skolor växlar från år till år så kan det vara svårt att säga vilken antagningspoäng du behöver. Du kan fråga din Syv på skolan om hen vet hur det poängen brukar se ut på de skolor som du är intresserad av. /Lena, Syv