Tilda
    Jag ska gå bild och form i stockholms kommun. Jag har lämnat in mina arbetsprover för första inlämningen. Nu till andra inlämningen, då kan jag väl lämna in igen? (Jag är inte nöjd med mina poäng).

    1 Svar

    Helena SYV
    Hej Tilda! Hur detta fungerar är väldigt olika på olika skolor och i olika delar av landet. Jag tror att det bästa är att ta en kontakt med den skola som du sökt till och fråga dem om det finns någon möjlighet att lämna in nya arbetsprover. Det vanliga är att man inte kan göra det men hör med skolan så att du säkert vet.
    Helena