Raha
    Hej,
    Hur gör man om man får f i idrott? Kan man läsa idrott och hälsa på komvux ? Om inte vad ska man göra?

    1 Svar

    Lotta SYV
    Hej

    Idrott och hälsa finns att läsa på vuxenutbildningen ("komvux"). Om din hemkommuns vuxenutbildning inte har kursen ska du kunna läsa kursen hos annan utbildningsanordnare men du behöver få ett ja från hemkmmunen. Kolla med din hemkommun och sök på nätet t ex på www.studentum.se eller www.allastudier.se.

    Lycka till!//Lotta