Kimia
    Jag har fått godkänt i Mag nyligen.Och läser Ma1a just nu.
    Så jag undrar om jag kan läsa Ma2b nästa läsår på VO alltså i tvåan.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    hEJ Kimia,
    Efter Matte 1a läser man Matte 2a men sedan är det möjligt att läsa Matte 3b och sedan Matte 4 /om man lägger till kurserna inom Programfördjupningen, Individuellt val eller läser som en utökad kurs/.
    Så - byta spår från a till b kan man efter nivå 2 - till 3.
    Med vänlig hälsning
    Julia SYV