filip
    hej,jag går ut åttan nu och är ganska sugen på att börja natur, för att jag gillar alla ämnena. men gillar också alla ämnena i teknik. så jag undrar om man kan läsa ämnet teknik när man går natur?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, inom Naturvetenskapliga programmet så ingår inga rena teknikkurser tyvärr. Du kan hålla utkik efter skolor som lägger in teknikkurser i sina programfördjupningar alternativt inom Individuella valet - där skolorna själva väljer vilka kurser de lägger in. /Lena, Syv