Thea
    Hej!
    Jag undrar om det finns någon möjlighet att man kan gå estetisk musiklinje på gymnasiet och sedan läsa vidare till advokat på högskolan? Finns det några kurser man kan ta efter gymnasiet eller något annat alternativ för att kunna läsa till advokat efter 3 år på estetisk musiklinje?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, japp, du kan söka Juristprogrammet även om du går Estet/musik - inga problem - du läser alla behörighetskurser. /Lena, Syv