Johanna
    Efter att gymnasievalet har stängts ner, kan man på något vis se hur många som har ansökt till exakt samma gymnasium och linje då?
    Hade vari kul att veta liksom.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Johanna,
    olika Antagningskanslier ( http://www.antagningskanslier.se ) har olika system: hos vissa kan man se det, hos andra - inte.
    Jag vet ej vilket Antagningskansli du tillhör.
    För dina chanser att bli antagen spelar det ingen roll hur många som har sökt. Det som spelar roll är hur JUST DU ligger till i "listan" och relation mellan antal utbildningsplatser & ditt Mtv (Meritvärde).

    Vänliga hälsningar
    Anna SYV