Arwa
    Jag undrar om man kan söka in med bara två val. Är det inte för få? Behöver man inte runt fem eller något sånt. Tacksam för svar tack :)

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det är inte antalet val som gör att du har större chans att komma in på gymnasiet - det är vilka val du gör och i slutänden din betygspoäng som avgör. Det viktigaste är att du söker skolor som du har en realistisk chans att komma in på utifrån dina slutbetyg i vår. /Lena, Syv