Frågor och svar taggade med '#ujik' (1 st.)

    • Ebbisen2005

      Hur ska jag göra?

      Jag håller just nu på att avsluta år 2 av 3 på Ekonomiprogrammet, och mina betyg från år 2 har ännu inte spikats men de går inte att förändra längre. Efter år 1 gick jag ut med 3st A:n, 3st B:n och 3st C:n. Varav ett av betygen är Spanska 3. Under år 2 har jag hoppat spanska 4 som...

      Milla : : Hej,jag råder dig göra högskoleprovet så många gånger du hinner och orkar! Att alla behöriga sökande blir antagna till UJIK (i alla fall som det är nu) stämmer. Hur länge UJIK... Läs hela svaret