Vägledare
    Hejsan, som rubriken lyder, undrar jag om det går bra att ställa frågorna anonymt, alltså så att de som läser inte vem som ställde frågan?
    Tack på förhand!

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Ja, det kan man göra!
    Vill man vara anonym, kan man ändra sitt namn, använda pseudonym, som kommer från grekiskan och betyger "falskt namn". Innehåll i de flesta frågor här på forumet är ganska allmän och kan vara av intresse för många.
    FRåGA SYV är till för att alla ska lära sig av varandras frågor och våra svar men vad frågeställaren heter spelar ingen roll för de som vill ta del av svaret. Däremot ålder och vilken del av Sverige man bor kan många ggr spela stor roll. Det finns åldersgränser bl.a för studiemedel och för att kunna börja läsa på Komvux och på folkhögskolorna.