Wilma

    Hej, jag undrar om man kan ta studenten kanske 2 månader innan, eftersom jag skulle vilja plugga utomlands efteråt, och där börjar terminen i april, annars måste jag vänta ett år.

    Tacksam för svar :)

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Tror tyvärr inte det. Fråga på din gymnasieskola men jag tror du får Nej till svar. Det skulle krävas stora och dyra anpassningar från din skola som den inte är tvungen att göra, därför tror jag att det inte kommer att gå.

    Studie- och yrkesvägledare