Esagila
    Jag vill välja Natur-Natur med tyska som modernt språk, (och om det går med "Humanistisk och samhällsvetenskaplig specialisering" och/eller "Religionskunskap - specialisering"), kan jag då välja spanska som individuellt val? Beror det på vilken skola jag går på?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, vill du läsa fler språk så kan många skolor erbjuda nybörjarspråk inom Individuella valet - t.ex. spanska. Men som sagt kan det vara olika beroende på skola eftersom det är upp till varje skola att välja sortiment av kurser inom Individuella valet. Lena, Syv