A
    Hej! Jag undrar om vilka gymnasium det finns i Stockholm där man har kinesiska steg 1 som morderna språk?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej A,

    enligt våra uppgifter är det följande gymnasieskolor i hela Sverige som erbjuder "udda språk"(se hela listan) - och Gymnasieskolans namn i listan är klickbar länk.

    Just Kinesiska och just i eller nära Stockholm är det, enligt våra uppgifter, följande gymnasieskolor som erbjuder: OBS! vi kan inte garantera att uppgifter om "udda språk" på gymnasieskolorna, stämmer till 100% - detta pga förändringar kan ske med kort varsel, bl.a pga lärare kan saknas eller att för få elever väljer att läsa just kinesiska och en undervisningsgrupp kanske därför inte kan formas och starta...

    Bromma gymnasium, en kommunal skola - Kinesiska
    Cybergymnasiet - Italienska, Koreanska, Kinesiska, Japanska
    Danderyds gymnasium - Italienska, Japanska, Kinesiska
    Hersby gymnaisum - Italienska, Kinesiska, Ryska
    Internationella Engelska gymnasiet - Kinesiska
    Kungsholmens gymnasium - Italienska, Kinesiska (1-3) , Ryska
    Rudbeck - Italienska, Kinesiska (1-4)
    Sparre gymnasium - Kinesiska
    Södra Latins - Italienska 1 och 2 (ev 3), Kinesiska1-3 (ev 4), Ryska 1-3
    Thorildsplans gymnasium - Kinesiska, Italienska, Japanska
    Täby Enskilda Gymnasium - Italienska, Japanska, Kinesiska

    Tips! hör direkt med de skolorna som du är mest intresserad av.