Anonym
    Hej! Jag är extremt missnöjd med antagning.se Känns som dom saknar kunskap då jag blev hänvisad till olika hemsidor etc. Fråga en väldigt enkel fråga men antagning.se visste aldrig svaret. Lyckades tillslut lösa problemet själv. Vart vänder jag mig om jag vill klaga? Jag vill inte att andra elever får samma problem jag har haft.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Anonym!

    Det är jättebra att du har löst problemet. Beklagligt dock att du fick kämpa för det! Men duktigt gjort av dig att ha löst problemet!

    Info på Antagning.se säger att de hör till

    och kontaktuppgifter till UHR finns på uhr.se/om-uhr/Kontakt.

    .

    Beroende på exakt vad du vill klaga på - så kanske du behöver kontakta UKÄ, uka.se/om-oss/kontakt. Du kan alltså kontakta både UHR och UKÄ samtidigt och vi hoppas du får ett snabbt och relevant svar. Jättebra att du inte vill att andra ska råka illa ut!

    Vänligen

    Julia syv