Victoria
    Hej! Jag undrar om man går estet dans, kan man kombinera det med ekonomi programmet et på något sett?
    Eller finns det ett gymnasium där man kan gå båda?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre finns inget blandprogram av Ekonomi och Estet men man kan ofta välja kurser inom de olika områdena i de valbara kurspaket som alla skolor erbjuder så man kan få en viss blandning. Kolla med de skolor som intresserar dig vilka kurser just dom erbjuder och se om du har möjlighet att göra lite av bägge. /Lena, Syv