Kimia
    Hej,kan man komma in på ett naturvetenskapligt basår ,om man har läst till Ma2b på VO?.Eller krävs det högre mattekurser från VO?,för att komma in på ett naturvetenskapligt basår.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Kimia,
    det krävs inte högre matte kurser än Matte 2b för att komma in på ett Natruvetenskapligt basår, man läser Matte 3 och 4 - inom Naturvet.basår.
    Hälsningar
    Mikael SYV