Kimia
    Ifall man inte har fått nästan alla A-betyg på VO.Om man istället har fått c&d betyg på vårdämnen.Finns det chanser att man ändå kommer in?.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Ja, om du får högt resultat på Högskoleprovet. Under förutsättningen att man är behörig, kan man komma in på en attraktiv utbildning på högskola /universitet som t.ex. Läkarutbildning - i fall man uppvisar högt resultat på HP (högskoleprovet).
    Mvh
    Anna SYV