Frida
    Jag tar studenten nu i juni, gymnasieexamen och gy11.
    Men jag påbörjade gymnasiet redan 2010, fick betyg i en kurs, G i friluftsliv a, kommer den kursen att ingå i mitt slutbetyg och påverka mitt snittbetyg? Kursen friluftsliv a idh1517 finns ju inte längre?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om din skola inte har översatt kursen (den kanske inte går att översätta) så får du den förmodligen på ett separat dokument utöver din gymnasieexamen som visar att du läst kursen. /Lena, Syv