Nils-Henning
    Hej. För ett par år sedan så fanns ju en pilotutbildning i Västerås för elever som velat bli piloter och gått ut 1a året på naturvetenskapliga eller teknikprogrammet. Vad jag hört så la de ner den för staten ej orkat betala för utbildningarna..... Min fråga lyder: kommer det öppnas en ny flygskola för 2a årselever snart?
    Det vore bra nu när det ändå håller på att bli pilotbrist runt om i Europa.