Roger
    Hej, jag undrar om yrket som tandläkare är ett framtids jobb som kommer finnas kvar dom närmsta 50 åren? Med tanke på att vissa jobb försvinner.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, japp, jag tror absolut att tandläkare kommer finnas för alltid - i varje fall så länge människor har tänder av de material vi har idag. Idag är arbetsmarknaden ganska balanserad - de som utbildas får ofta jobb. Det kan dock råda större konkurrens om jobben i stora städer. Regionala skillnader alltså beroende på var man söker jobben. /Lena, Syv