Johanna
    Jag är utbildad lärare men är intresserad av att ev vidareutbilda mig till socionom el yrkesvägledare för att jobba tex inom elevhälsa el studiecoachning istället och undrar hur och vad man rent generellt behöver komplettera med i de fallen.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, det är dessvärre utanför mitt expertisområde, du får nog vända dig till respektive institution på högskolan med din fråga - kanske kan du validera vissa kurser som du gått. Kanske du även kan kontakta antagningen som kanske kan svara på vad du behöver. https://www.antagning.se/se/start

    /Lena, Syv