Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Eva,

    du måste inte gå en kurs som du inte vill gå. Du lämnar ÅTERBUD. Exakt hur du gör det - är upp till komvux i just din kommun. Det borde på komvux-hemsida och/eller på Antagningsbeskedet finnas info om hur du lämnar Återbud, alltså säger Nej, jag vill inte läsa den kursen.
    Sedan kan du söka andra kurser, som du vill gå.
    Häslningar
    Mikael

    • : Tack för snabbt svar!
    • Anna : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!