Robert
    Hur går man tillväga för att kontakta er "privat" för att boka in ett möte som blir genomfört. Skulle haft ett möte idag kl 11:00 och här sitter jag än och undrar varför ni inte hört av er om ni kanske fått förhinder. Vill bara ha hjälp
    • Anna : FR¨GA SYV är en webbplats: forum för frågor om yrken och studier. Vi bokar inte "privata" möten. Vi svara på frågor som publiceras här på forumet.

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej Robert,
    vilket möte (med vem?) som du skulle haft idag kl.11 (på en Söndag?). Och vilka är "ni" som inte hört av sig till dig. Att du vill ha hjälp, förstår jag - men hjälp med vad?
    Mvh
    PETER SYV

    • : Hej. Fick detta i bokningsmailet. Hej Robert! Din tid med Linneaterese är bokad den 28 mars 11:00. Har du valt att prata med oss via chatt? Linneaterese väntar på dig i Google Meet, vid tiden du bokat.
    • Anna :

      Vi på FRåGA syv känner ingen som heter "Linneaterese". Vi har inte heller någon möjlighet att boka möten med de som ställer frågor på forumet. Se från VEM som du fick bokningsmailet? Du fick den inte från oss på FRåGA SYV, det är jag helt säker på.