Ebba

    Hejsan! Jag undrar vad det finns för kortare utbildningar på distans som är CSN berättigade inom psykologi? Jag vill läsa en kortare kurs innan jag hoppar på ett helt program och hittar inga gratis distanskurser någonstans? Jag vill gärna läsa något i stil med psykolog yrket, gärna fokus på barn, trauma eller kriminalitet! Hittar ni en liknande kurs? MVH Ebba

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Anmälningsperioden till höstens start på högskolenivå börjar i mitten på mars och det är då man kan se hela utb.utbud på www.studera.nu och på www.antagning.se

    Studie- och yrkesvägledare