Maria
    Hej!, Är intresserad av att studera kriminologi (kandidat) men vill börja till våren, vart kan jag hitta universitet som erbjuder en start på våren?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Maria,
    start vårterminen 2020 - hittade jag endast en kurs, den här - miun.se/utbildning/kurser/undervisning-och-manniskors-beteende/kriminologi/kriminologi-gr-a-kriminologi-a-ii-15-hp men utbildningsutbud till VT-20 fastställs egentligen till 15 september 2019, när ansökningsperiod börjar; så kika senare, kanske t om den 15 sept, på eftermiddag - på www.studera.nu som är lärosätenas gemensam hemsida.

    ... dock brukar inte kriminologiprogrammen starta på våren; så det kanske de inte gör även nästa vår.