Josse
    Vi fick hem besked att ja kommit in på en linje. Men vi råkade kryssa i fel svar på nätet och nu står ja helt utan plats och har bara en liten sjans att komma in på en linje där jag är reserv. Vad ska jag göra? Jag ville tacka ja. Såg att det stod under mitt svar markerat med röd text ( om du vill ändra dig, skriv ut ett svarskort och skicka in) När vi tänkte göra det så säger en som jobbar på gymnasieantagningen i Linköping att det inte gäller. Hur kan texten stå där fast dom säger att det inte gäller? Vad kan jag göra?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, vad olyckligt! Dessvärre kan jag inte göra annat än att hänvisa dig till din gymnasieantagning eftersom det är dom som har hand om all antagning. Kanske de kan hjälpa dig att göra ett ändringsval till andra program där det finns plats samtidigt som du ändrar tillbaka till ditt förstahandsval och ser till att du står som reserv där. /Lena, Syv