maria pellkvist
    Kursen Demensspecialiserad undersköterska
    Hej :) jag ska ansöka till denna utbildning nu i mars. jag har då studerat klart min utbildning som undersköterska på vuxenutbildningen och fått totalt A i alla 12 ämnena. Jag har också jobbat inom vård och omsorg i ca 2 år. Jag har sedan tidigare jobbat speciellt inom demens sjuka personer, och sedan har jag betyg från media programmet totalt 2200 poäng, nästan fullt slut betyg, men jag hade otur och fick dokument betyg. Under min underskötutbildning kommer jag få 1300 poäng plus totalt A i alla omvårdnadskurserna. Min min fråga är, har jag chansen att komma in på denna utbildning tror att jag har bara dokument betyg? jag har bra betyg men klarade inte engelskan. Kan man sedan Komplitera sina 12 omvårdnads kurser? jag vill detta så himla mycket och hoppas att jag kan ansöka?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, ursäkta det sena svaret. Jag har dock svårt att svara på din detaljerade fråga och råder dig att kontakta utbildningen direkt för att få korrekt svar på vad just dom kräver och om du har möjlighet att söka utifrån dina villkor - det är bara dom som kan svara på det. Lycka till!/Lena, Syv