Michelle
    Vilka andra kurser har liknande utbildning som man får utav kurserna psykologi 1 och 2?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    Hej Michelle,
    jag vet inte om jag har förstått din fråga helt rätt. Om du undrar om det finns andra gymnasiala kurser med liknande innehåll (Psykologi) - då är det följande kurser som på sätt och vis tar upp samma eller liknande frågor som Psykologi (inte helt och hållet med i alla fall delvis):
    Sociologi
    Ungdoms kulturer
    Kommunikation
    Lärande och utveckling
    Ledarskap och organisation
    Pedagogiskt ledarskap
    Etnicitet och kulturmöten
    Retorik

    Jag hoppas att jag har förstått din fråga. I annat fall återkom med en ny fråga och jag skall försöka svara bättre.
    Mvh
    Julia SYV