Caaow
    Hej!

    Angående dem här ky / yh utbildningar så ville jag kolla om dem gäller utomlands om man väljer att söka jobb i t.ex. Schweiz.

    1 Svar

    Lotta SYV
    Hej

    Du ställer verkligen en knepig fråga.

    Jag tycker att du ska ta kontakt med den YH som du vill gå på och fråga dom om de rent av samarbetar med utlandsbaserade företag inom ramen för LIA (praktik) eller har delar av utbildningen förlagd utomlands. Utbildninsanordnarna själva ger bästa svaren.

    Lycka till!// Lotta