Linn
    Hej!
    Jag anmälde mig i tid inför vårens termin till kurser på totalt 30 hp. Nu inser jag dock att jag borde lagt till någon/några kurser till "under" de utbildningar jag sökte in till, ifall jag inte skulle komma in på dem då jag har bestämt mig att jag ska plugga till våren. Kan jag göra detta som sen anmälan - alltså behålla de kurser jag sökt till i samma ordning men lägga till kurser under dem - utan att detta påverkar mina chanser att komma in på de kurser jag sökte i tid till? Eller kommer alla sökningar ses som sena anmälningar om jag ändrar nu?
    Mvh Linn

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej Linn,
    för att det inte ska bli fel, kontakta gärna Antagning.se tel.nr 0771-550720 och tel.tid vardagar kl.9-16. De tär antagning.se som administrerar antagning till svenska högskole-universitetsutbildningar. Det står mycket information på www.antagning.se och den info du läser där om bl.a hur du gör sen anmälan, bör stämma. FRåGA SYV gör inte antagning till någon utbildning. Jag vill inte ge dig fel information så att det blir till din nackdel, därför hänvisar jag till informationen som du kan läsa dig till på www.antagning.se eller kontakta de som jobbar där, t.ex via telefon. Det finns också andra kontaktvägar - du kan t.ex chatta med de som jobbar på antagning.se, gå in på chatta-med-oss

    Liselotte