Jojo
    Hej, undrar ifall man kan lägga till språk(franska) om man går det estetiska programmet, dans?

    Skolan jag funderar på är Stockholms Estetiska Gymnasium.

    1 Svar

    Lucy SYV
    Hej gällande språk kan det finnas möjlighet att lägga in detta i "individuellt val" där du har 200p att välja i olika kurser... hör annars med skolan ifall de kan hjälpa dig med detta MVH Lucy