Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Monica!
    vi på fråga syv kan tyvärr ingen möjlighet att ge utförlig info om studier utanför Sverige. Vi har helt enkelt inte de kunskaper som krävs och inte någon tid eller resurser för att skaffa oss de kunskaper, vilket vi beklagar, men så är det.
    Om studier utomlands kan vi ge endast mycket allmän info och länkar till sidor där vi bedömer pålitlig relevant information finns.
    Om högre studier i olika länder, bl.a i Danmark fanns tidigare info på www.studera.nu men de tog bort den (min gissning pga det är för arbetssamt att uppdatera...) - var god se tips och länkar som finns på  studera.nu/studera-utomlands