Kimia
    Hej!,kan man läsa 2ämnen på yrkesintroduktionsprogrammet och få godkänd betyg i de?,under 1år.
    Undrar om man hinner få godkänd betyg i båda ämnena,under ett år,eftersom man praktiserar 2 dagar i veckan.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    Hej, du kan hinna få godkända betyg i två ämnen på yrkesintroduktion. Om du inte hinner, kan du läsa andra året på yrk.intro eller be att få gå Preparandutbildning i stället, då läser du bara ämnena och inte går på praktik. Hälsningar Julia SYV