Elev

    Hej! Jag läser grundlärarprogrammet med inriktning mot fritidshem vid linneuniversitetet I Kalmar. Jag har funderat på att läsa en sommarkurs och undrar om jag kan läsa en sommarkurs vid ett annat universitet eller om jag måste läsa den vid det universitet jag går på?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Sara,

    så vitt jag vet, så kan du läsa sommarkurser och andra kurser vid sidan att ditt högskole-universitetsprogram på vilka lärosäten som helst.