Rebecka
    Hej jag är en 16 årig tjej som ska börja på Iv nu i höst. Och jag undrar om det finns någon skola man kan plugga distans istället och läsa upp betygen så?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det finns två distansgymnasier som jag känner till i Sverige men dessa har inte Introduktionsprogrammen dessvärre. Om du av olika anledningar inte vill gå eller kan gå till skolan så vore det bästa nog att du pratar med skolan du ska börja i och diskuterar fram en lösning hur man kan lägga upp studierna för just dig. /Lena, Syv