Nika
    Hej. Min dotter gick på gymnasium på natur/natur, och i sommras 2013 avslutade hon sina studier med minus 600 poäng. Nu går hon på gymnasieslussen, för att hon är 19 år. Hon klarade nu Kemi A och Biologi B. Så hon har kvar Fysik B, Kemi B och Matte C och D. Min fråga är, om hon kan byta ut dem här ämnena mot några andra, som t.ex psykologi osv. Tack på förhand. /Vänligen Nika.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre är jag inte insatt i vad just gymnasieslussen är - om det är gymnasiala vuxenstudier och på vilka villkor hon pluggar de kurser som hon behöver läsa upp? Jag måste nog hänvisa dig till vägledare på plats där dottern pluggar. /Lena, Syv