isha
    Vilka kurser måste man lägga till utöver det man läser, om man läser vård & omsorgs programmet? Och måste man läsa i komvux efter gymnasiet för att få behörighet? Och skolan har endast 500p i individuella val

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, sjuksköterskeutbildningen kräver att du från VO plussar på Svenska 1-3, Engelska 5+6, Matte 2, och Samhällskunskap 1a2. Kolla upp med skolan vilka möjligheter du har att få ihop dessa kurser. /Lena, Syv