Frallan
    Läser man språk om man ska gå estet och media programmet?
    Jag vet att man läser svenska och engelska, men jag menar mer om man kan fortsätta läsa spanska t.ex om man har gjort det på högstadiet?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, nej, på Estetiska programmet så läser man inte språk inom de obligatoriska kurspaketet. Däremot kan skolor erbjuda språk som tillval inom de olika valbara kurspaket som erbjuds. Kolla vad de skolor som du tänker välja erbjuder. /Lena, Syv