Kimia
    Hur är upplägget med mattekurser på Na?,från 1:a ring till 3:e ring.

    Mvh

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Kimia!
    Här kan du se den fullständiga programplanen på Naturvetenskapsprogrammet:
    http://www.gymnasieguiden.se/files/uploads/150122/Programplan_NA.pdf

    NA har två inriktningar: på en av den läses det Matte 1-3c och på den andra även Matte 4 som en obligatorisk kurs. Du ser alla kurser och programstruktur i programplanen, se på länken ovan.

    Bästa hälsningar
    Anna