Janine
    Hej!

    Jag undrar bara ifall man får ta ledigt en vecka från gymnasiet i ettan under höst terminen då man just börjat skolan efter 1 månad då skolan har startat och man har varit där alla dagar som man ska vara? För det är så att jag ska på semester 1 månad efter skolans start och undrar om min ledighet kan beviljas i 1 vecka bara?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Janine!

    Det är upp till Rektor på utbildningen att besluta om din ansökan om ledighet kan beviljas.

    Med vänlig hälsning
    Mikael